Ta strona wykorzystuje w swoim działaniu pliki cookies, po to by działać lepiej. Możesz zapoznać się ze szczegółami naszej polityki cookies w regulaminie serwisu.
Dostęp do Platformy jest darmowy przez okres 30 dni. Jeśli po tym okresie nie wykupisz dostępu w postaci subskrypcji, system automatycznie przełączy Twoje konto na tryb konta demo. W każdym momencie będziesz mógł wykupić dostęp do pełnej wersji Platformy. Wszelkie możliwe warianty znajdziesz TUTAJ
Czy mogę przetestować Platformę za darmo zanim opłacę subskrypcję?
Tak, zakładając u nas konto otrzymujesz darmowy okres 30 dni, w którym zyskujesz dostęp do pełnej funkcjonalności systemu.
Czy istnieją jakieś dodatkowe opłaty za korzystanie z Platformy?
Dostęp dla użytkowników tylko i wyłącznie kupujących nie wiąże się z żadnymi dodatkowymi opłatami poza subskrypcją. Natomiast od sprzedawców pobieramy prowizję, ale tylko za zrealizowane transakcje.
W jaki sposób mogę zrezygnować z okresu próbnego?
Okres próbny skończy się automatycznie po upływie 30 dni. Nie musisz zgłaszać do nas chęci rezygnacji. Po tym czasie konto zostanie automatycznie przełączone w tryb konta demo i nie zostaną naliczone z tego tytułu żadne opłaty.
W jaki sposób mogę opłacić subskrypcję?
Wybraną subskrypcję możesz opłacić na kilka sposobów:
- przy opłacie miesięcznej: kartą płatniczą
- przy opłacie rocznej: kartą płatniczą, za pośrednictwem BLIK, szybkim przelewem poprzez Przelewy24 lub przelewem tradycyjnym.
Co to jest konto Demo i jak działa?
Jest to konto użytkownika o ograniczonej funkcjonalności, pozwalającej na wyszukiwanie i przeglądanie ofert, bez możliwości dokonywania zakupów i sprzedaży, jak również bez możliwości poglądu informacji, kto jest sprzedawcą. Konto to udostępnia jednak pełną historię dotychczasowej działalności użytkownika, w tym historię transakcji i rozliczeń. Użytkownik konta demo, w każdej chwili może wykupić subskrypcję w celu uzyskania pełnego dostępu do Platformy.
Mam wykupiony pakiet, jednak chciałbym z niego zrezygnować. Jak mogę tego dokonać?
Zrezygnować z wykupionego pakietu możesz w dowolnym momencie. Natomiast przestanie być ono aktywne w tej wykupionej wersji dopiero po zakończeniu okresu opłaconego. Z tytułu wcześniejszej rezygnacji nie przysługuje zwrot całości lub części poniesionych kosztów.
Jaki jest okres rozliczeniowy za wykupioną subskrypcję?
Okres rozliczeniowy w zależności od wybranej subskrypcji może być miesięczny lub roczny.
Potrzebuję skorzystać z Platformy dosłownie kilka razy. Czy muszę wykupić abonament na cały miesiąc/rok?
W tym momencie nie mamy rozwiązania, które pozwalałoby na jedno/kilkurazowy dostęp do pełnej funkcjonalności systemu. Aby móc w pełni korzystać z Platformy niezbędne jest wykupienie abonamentu. Dzięki elastycznemu wyborowi możesz wykupić subskrypcję w tych miesiącach, w których potrzebujesz.
Zapomniałem hasła. Jak mogę je odzyskać?
Nie posiadamy możliwości przypomnienia ustawionego hasła. Możesz natomiast wykonać jego reset. W tym celu wejdź na stronę główną Platformy i pod oknem logowania kliknij przycisk „Zapomniałem hasła”. Podaj login konta, którym logujesz się do Platformy, drogą mailową na wskazany przy rejestracji adres otrzymasz link, dzięki któremu ustawisz nowe hasło. Pamiętaj, że nowo ustawiane hasło powinno mieć 6 znaków lub więcej, zawierać duże i małe litery, cyfrę oraz znak specjalny. Jeśli nie pamiętasz również swojego loginu prosimy o kontakt z BOK telefonicznie +12 260 12 11 lub mailowo bok@platformaopon.pl
Jak mogę edytować dane na swoim koncie?
W celu edycji danych na swoim koncie zaloguj się do przypisanego konta, następnie wybierz ikonę „MÓJ PROFIL”, która znajduje się w prawym górnym rogu strony i kolejno w zakładce „MOJE DANE” można edytować wszystkie dostępne informacje z wyjątkiem loginu.
Kto może uzyskać dostęp do platformy?
Dostęp do Platformy mogą uzyskać przedsiębiorstwa, które działają w branży oponiarskiej lub pokrewnej tj. serwisy oponiarskie oraz warsztaty samochodowe, które świadczą usługi wulkanizacyjne, sklepy oraz hurtownie handlujące oponami lub felgami itp. Dostępu do Platformy nie mają detaliści jak również przedsiębiorstwa, które nie prowadzą działalności związanej z branżą.
Jak długo muszę czekać na aktywację konta?
Twoje konto zostanie aktywowane w przeciągu 24 godzin roboczych od momentu rejestracji. O aktywacji konta zostaniesz poinformowany drogą mailową. W przypadku niezgodności, BOK Platformy skontaktuje się, aby rozwiać wątpliwości.
Ile mogę posiadać kont w Platformie na jedną firmę?
Możesz posiadać dowolną liczbę opłaconych kont w Platformie. Jedynie okres testowy każda firma może otrzymać tylko jeden raz. Jeśli prowadzisz firmę wielooddziałową skontaktuj się z nami, przygotujemy dla ciebie atrakcyjną ofertę indywidualną.
TUTORIALE
Obejrzyj poradniki jak
korzystać z PlatformyOpon
Grupowanie wyników wyszukiwania
Tworzenie własnych list marek
Ukryj ceny przed klientem
Przeglądanie oferty jednego dostawcy
ZAŁÓŻ DARMOWE KONTO
Skorzystaj z darmowego
30-dniowego okresu próbnego!