Jak kupować?

Wejdź w zakładkę Kupuj i wybierz kategorię produktu, który Cię interesuje. Podaj jego parametry i kliknij Szukaj.

Kliknij w interesującą Cię ofertę, wybraną z listy wyszukanych produktów, aby przejść do jej szczegółowego widoku. Jeśli przeglądana oferta spełnia Twoje oczekiwania i chcesz zamówić wybrany produkt, użyj opcji Dodaj do koszyka, podając wcześniej liczbę sztuk i ewentualny komentarz do zamówienia.

Możesz kontynuować wyszukiwanie ofert i dodawanie kolejnych produktów do Koszyka lub przejść od razu do pkt. 3 w celu dokonania zakupu.

Aby złożyć zamówienie, przejdź do Koszyka. Wyświetli się okno z produktami, które wcześniej dodałeś.

Z listy w Koszyku możesz usunąć produkty, których nie chcesz zamówić, klikając w ikonę kosza. Możesz tam też zmienić ilość zamawianych produktów i dodać/edytować swoje uwagi do zamówienia.

Jeśli wszystkie dane się zgadzają, kliknij Zamów, aby przejść do finalizacji zamówienia.

Wybierz formę płatności i potwierdzenia zakupu oraz profil dostawy (jeśli wybierasz nowy profil dostawy, uzupełnij adres dostawy i dane zamawiającego).

Jeśli wszystkie dane się zgadzają, kliknij Złóż zamówienie – Twoje zamówienie trafiło teraz do Sprzedawcy, a Tobie wyświetli się lista zamówień, które złożyłeś, wraz z ich numerami.

Po złożeniu zamówienia:

· Ty i Sprzedawca otrzymacie potwierdzenie zamówienia drogą mailową.
· Sprzedawca w ciągu 24h może zatwierdzić (oznaczyć status jako przyjęte/wysłane) lub odrzucić (np. w przypadku braku towaru) Twoje zamówienie, co również zostanie potwierdzone drogą mailową.
· Status swojego zamówienia możesz również sprawdzić w każdej chwili w zakładce Mój profil. Z menu po lewej stronie wybierz Zakupy i zakładkę Zamówienia nowe. Natomiast zamówienia już wysłane bądź odrzucone możesz przeglądać w zakładce Zamówienia zrealizowane.