Jeśli przeglądana oferta spełnia Twoje oczekiwania i chcesz zamówić wybrany produkt, użyj opcji Dodaj do koszyka, podając wcześniej liczbę sztuk i ewentualny komentarz do zamówienia. Możesz kontynuować wyszukiwanie ofert i dodawanie kolejnych produktów do Koszyka lub przejść od razu do pkt. 3 w celu dokonania zakupu.
Z listy w Koszyku możesz usunąć produkty, których nie chcesz zamówić, klikając w ikonę kosza. Możesz tam też zmienić ilość zamawianych produktów i dodać/edytować swoje uwagi do zamówienia. Jeśli wszystkie dane się zgadzają, kliknij Następny krok, aby przejść do finalizacji zamówienia
Jeśli wszystkie dane się zgadzają, kliknij Następny krok – Twoje zamówienie trafiło teraz do Sprzedawcy, a Tobie wyświetli się lista zamówień, które złożyłeś, wraz z ich numerami.
1. Ty i Sprzedawca otrzymacie potwierdzenie zamówienia drogą mailową.
2. Sprzedawca w ciągu 24h może zatwierdzić (oznaczyć status jako przyjęte/wysłane)
lub odrzucić (np. w przypadku braku towaru) Twoje zamówienie, co również zostanie potwierdzone drogą mailową.
3. Status swojego zamówienia możesz również sprawdzić w każdej chwili w zakładce Mój profil.
Z menu po lewej stronie wybierz Zakupy i zakładkę Zamówienia nowe. Natomiast zamówienia już wysłane bądź odrzucone możesz przeglądać w zakładce Zamówienia zrealizowane.