Pomoc

Poniżej znajdą Państwo rozwiązania dla najczęściej napotykanych problemów przez naszych Użytkowników.

Jak zmienić hasło?
Co to jest wyszukiwanie po SZYBKIM KODZIE?
Co to są MOJE CENY?
Gdzie są złożone zamówienia?
Co zrobić aby móc sprzedawać??
Jak zmienić dane firmy?
Jak ustawić logo firmy?
Moje produkty – Jak się posługiwać tą zakładką?
Czy mogę zautomatyzować wymianę danych z własnym systemem sprzedażowym?

Jak zmienić hasło?

Aby zmienić hasło należy wejść w Mój Profil > Moje dane > Zmiana hasła (jeśłi jesteś zalogowany kliknij TUTAJ) następnie wpisać obecne hasło, oraz dwukrotnie nowe(minimum 8 znaków). Jeśli nie wiesz jak to wykonać możesz również skontaktować się z biurem obsługi klienta PlatformaOpon.pl mailowo biuro@platformaopon.pl lub telefonicznie 12 260 12 11

Co to jest wyszukiwanie po SZYBKIM KODZIE?

Wyszukiwanie po SZYBKIM KODZIE, jest to wyszukiwanie stosując uproszczoną formę wyszukiwania. Zamiast wybierania rodzaju opony, marki, rozmiaru, indeksów, typu, wystarczy że wpiszesz odpowiedni kod, np. opona Letnia Osobowa 195/65R15 indeks H, wpisujesz w pole Szyki kod wartość ” LO1956515H. Zalecamy korzystanie z Szybkiego kody szczególnie jeśli korzystamy z Platformy na urządzniach mobilnych. Aby przejść do wyszukiwania po szybkim kodzie wejdź w KUPUJ, następnie po prawej stronie masz zakładkę „Szukaj po szybkim kodzie”(jeśli jesteś zalogowany kliknij TUTAJ ;))

Co to są MOJE CENY?

MOJE CENY to zakładka w górnej belce serwisu, obok KUPUJ i SPRZEDAWAJ, która umożliwia przeglądanie ofert wraz z klientem. Jeśli chcemy wyszukiwać ofert dla klienta na Platformie którzy zagląda nam przez ramię, polecamy skorzystać z zakładki MOJE CENY. Umożliwia ona przeglądanie ofert z ukrytym sprzedawcą, oraz z ceną powiększoną o nasz narzut, który możemy dowolnie ustawić w naszym koncie. Dzięku temu klient nie dowiaduje się jaka jest nasza rzeczywista cena zakupy produktu, jak również nie zauważy kto jest dostawcą/oferentem danego produktu. Dodatkowo MOJE CENY otwierają się w nowym oknie bez logo naszego serwisu.


Gdzie są złożone zamówienia?

Po złożeniu zamówienia w koszyku wszystkie zamówienia trafiają do zakładki ZAKUPY w MÓJ PROFIL. Zamówienia których jeszcze Sprzedawca nie rozpatrzył lub oznaczył jako „przyjęte” znajdują się w zakładce ZAMOWIENIA NOWE. Zamówienia wysłane lub odrzucone znajdują się w zakładce ZAMOWIENA ZREALIZOWANE.


Co zrobić aby móc sprzedawać?

Aby móc sprzedawać produkty za pośrednictwem naszego systemu należy wcześniej posiadać konto w naszym systemie, następnie trzeba napisać maila z informacją że taką chęć Państwo posiadają. Państwa firma zostanie zweryfikowana pod względem wiarygodności następnie otrzymają Państwo komplet informacji drogą mailową wraz z umową sprzedaży której podpisanie jest wymagane.


Jak zmienić dane firmy?

Aby zmienić dane firmy należy wejść w MÓJ PROFIL(prawy górny róg strony, ikonka ludzika koło Państwa loginu) następnie wybraż z menu po lewej stronie MOJE DANE. Dane w zakładce zostały podzielone mniejsze na sekcje aby łatwiej było je odnaleźć.


Jak ustawić logo firmy?

Logo firmy można wgrać w zakładce MÓJ PROFIL(prawy górny róg ikona człowieka z Państwa loginem) w lewym menu na dole wybieramy w MOJE DANE i przechodzimy do zakładki DANE FIRMY na samym dole możemy wskazać plik z naszym logo. Klikając zapisz logo zostanie zaimportowane i przekazane do akceptacji przez Administratorów serwisu. Po akceptacji przez Administratorów serwisu logo pojawi się koło Państwa oferty.

 

Moje produkty – Jak się posługiwać tą zakładką?

Jest to centrum integracji produktów. Moje produkty pozwalają na dodawanie nowych produktów do bazy Platformy, integrację Państwa produktów z kodami własnymi z produktami w bazie, jak również wystawianie ofert na własne produkty. Dzięki temu mają Państwo narzędzie które umożliwia w szybki sposób uzupełnić braki produktowe, a tym samym poprawić jakoś Państwa oferty. Dokładny opis mechanizmu znajduje się tutaj: Moje produkty – opis działania.

 

Czy mogę zautomatyzować wymianę danych z własnym systemem sprzedażowym?

PlatformaOpon.pl udostępnia swoim aktywnych użytkownikom możliwość integracji za pomocą Web Api.
Web Api umożliwia:

  • wyszukiwanie i pobieranie ofert z Platformy
  • składanie i pełną obsługę zamówień
  • aktualizację ofert
  • wystawianie komentarzy

Jeśli są jesteś zainteresowany połączeniem systemów, należy skontaktować się z nami, najepiej mailowo na adres admin@platformaopon.pl.