Jak sprzedawać?

Wejdź w zakładkę Sprzedawaj i z menu po lewej stronie wybierz kategorię produktu, który chcesz dodać.

Wybierz jeden z dwóch sposobów zamieszczenia oferty sprzedaży:

· Dodaj ofertę sprzedaży (wystawienie pojedynczej oferty ręcznie)

Możesz to zrobić na 2 sposoby:

· Podaj kod producenta dodawanego produktu (SAP / EAN / inny kod) i kliknij Znajdź produkt.

Jeśli nie znasz kodu, uzupełnij parametry produktu, który chcesz dodać i kliknij Szukaj produktów.

Z wyświetlonej listy produktów wybierz ten, na który chcesz dodać ofertę, klikając przycisk Wybierz.

Uzupełnij jeszcze brakujące dane (liczba sztuk, cena, czas dostawy) i kliknij Dodaj ofertę.

Dodaj oferty sprzedaży z pliku (wystawienie większej ilości ofert z pliku CSV) Przygotuj plik CSV ze swoją ofertą zgodnie z wytycznymi, które znajdziesz tutaj.

Jeśli plik CSV jest już gotowy, kliknij przycisk Wybierz plik i zaczytaj go ze swojego komputera. Zaznacz opcję Usuń stare oferty podczas importu i kliknij Importuj oferty.

Twój plik zostaje dodany do kolejki importu. W zależności od liczby plików w kolejce, zostanie on zaimportowany w ciągu maks. 1 godziny. Po zakończeniu importu ofert zostaniesz o tym poinformowany drogą mailową oraz w powiadomieniach na Platformie.

Oferty dodane zarówno ręcznie, jak i z pliku CSV możesz przeglądać, edytować i usuwać w panelu Mój profil – zakładka Moje oferty w menu po lewej stronie.