Krok 1

Wejdź w zakładkę Sprzedawaj i z menu po lewej stronie wybierz kategorię produktu, który chcesz dodać.

Krok 2

Wybierz jeden z dwóch sposobów zamieszczenia oferty sprzedaży

SPOSÓB 1

Kliknij Dodaj ofertę sprzedaży i Znajdź produkt Podaj kod producenta dodawanego produktu (SAP / EAN / inny kod)

Jeśli nie znasz kodu, uzupełnij parametry produktu, który chcesz dodać i kliknij Szukaj produktów.

SPOSÓB 2

Jeśli plik CSV jest już gotowy, kliknij przycisk Wybierz plik i zaczytaj go ze swojego komputera. Zaznacz opcję Usuń stare oferty podczas importu i kliknij Importuj oferty.

Twój plik zostaje dodany do kolejki importu. W zależności od liczby plików w kolejce, zostanie on zaimportowany w ciągu maks. 1 godziny. Po zakończeniu importu ofert zostaniesz o tym poinformowany drogą mailową oraz w powiadomieniach na Platformie.

Krok 3

Oferty dodane zarówno ręcznie, jak i z pliku CSV możesz przeglądać, edytować i usuwać w panelu Mój profil – zakładka Moje oferty w menu po lewej stronie.

Twój plik zostaje dodany do kolejki importu. W zależności od liczby plików w kolejce, zostanie on zaimportowany w ciągu maks. 1 godziny. Po zakończeniu importu ofert zostaniesz o tym poinformowany drogą mailową oraz w powiadomieniach na Platformie.